Webordre

Alle handler på Bagsonline.dk er underlagt vores generelle handelsebetingelser.


Hvordan fungerer vores webshop?

Mange af vores produkter kommer i forskellige størrelser, farver og udgaver, så der er noget for enhver smag.
Når du har fundet lige netop den vare, som du ønsker, lægger du den blot i ’indkøbskurven’. Du kan til hver en tid rette indholdet i ’indkøbskurven’ og løbende tjekke indholdet samt prisen for de valgte varer – husk blot at opdatere din kurv efterfølgende.

Hvordan forløber en bestilling på Bagsonline.dk?

 

  1. Du finder den eller de varer, du ønsker at bestille og lægger dem i din 'indkøbskurv'
  2. Du vælger leveringsmetode
  3. Du vælger din ønskede betalingsmetode og bekræfter din bestilling
  4. Du modtager, indenfor få minutter, en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling.
  5. Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt og sender dig derefter en ordrebekræftelse.
  6. Ordrebekræftelsen skal du gemme, da dette er din bon i tilfælde af returnering eller reklamation.
  7. Efter 2-4 hverdage modtager du din pakke.

 

 

Er min ordre afsendt?


Lige så snart vi har pakket din ordre, sender vi dig din endelige ordrebekræftelse. Har du modtaget den endelige ordrebekræftelse, er din pakke altså på vej til dig.
 

Hvor er min ordre ordrebekræftelse?

 

Når du bestiller en vare, vil du indenfor få minutter modtage en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din bestilling – denne e-mail er ikke din ordrebekræftelse.
Ordrebekræftelsen sender vi først til dig, når vi har ekspederet din ordre, det vil sige, når din pakke er sendt afsted fra vores webshop. Det betyder altså at, hvis du bestiller en vare hen over weekenden, vil du først få en ordrebekræftelse, når vi sender din pakke den efterfølgende hverdag.


Det er også først, når din pakke bliver sendt, at vi trækker pengene for dit køb. Indtil da er beløbet for varen kun reserveret på din konto.

Har du ikke modtaget ”tak for din ordre” e-mail kan det skyldes, at:

  • Mailen er havnet i dit spamfilter
  • Der er en fejl i din e-mailadresse

Har du ikke modtaget e-mailen, skal du være velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@bagsonline.dk, så skal vi hjælpe dig med at løse problemet.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min ordrebekræftelse?


I dette tilfælde skal du være meget velkommen til at kontakte kundeservice på kundeservice@bagsonline.dk, så skal vi hjælpe med at gensende din ordrebekræftelse.



Hvis vare en udsolgt eller ikke tilgængelig?


Det sker desværre en gang i mellem, at en vare ikke er tilgængelig på vores lager, selvom du har bestilt den på neye.dk. Sker dette, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en løsning, men det kan desværre betyde, at vi bliver nødt til at annullere din ordre.

 

Der er sket en fejl med min ordre, hvad gør jeg?


Vi bestræber os på at undgå fejl, men vi er alle mennesker og derfor kan fejl desværre forekomme. Skulle du være uheldig og der er sket en fejl med din ordre – varen er i stykker, du har modtaget noget forkert osv. – bedes du kontakte kundeservice på kundeservice@bagsonline.dk
På den måde har vi mulighed for at få rettet op på fejlen og hjælpe dig, så du kan få den ønskede vare.

 

Betalingsmetoder


Når du handler på Bagsonline.dk, har du mulighed for at betale med følgende betalingskort:

  • Dankort
  • VISA/Dankort
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Diners 
  • American Express
  • JCB
  • Maestro
  • Forbrugsforeningen 

Du kan også vælge at betale via MobilePay 
Vær venligst opmærksom på, at vi først trækker beløbet fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.